vrijdag 25 november 2016

Zoveel om dankbaar voor te zijn!

Gisteren was het in America Thanksgiving, een dag waarop iedereen bij zijn familie kalkoen gaat eten en dankbaar is voor alles wat ze het afgelopen jaar hebben ontvangen.
Ik vind dat een prachtig initiatief (hoewel het al even bestaat). Nu probeer ik elke dag dankbaar te zijn en niet eenmaal per jaar. Maar voor de gelegenheid wilde ik toch eens opschrijven waar ik dan zo dankbaar voor ben. Misschien kan ik je inspireren...

Op een heel basic level ben ik dankbaar voor de mooie Sew Sampler box van Fat Quarter shop van deze maand. Wat een feestje om die uit te pakken:
Twee charm packs Olive's flower market van Moda met bijpassend patroon. Een grote klos Aurifil garen, 3 pakjes machinenaaalden in maat 70, 80 en 90 en een mini snijmat van Lori Holt. Ik maak geen reclame voor al deze merken, zo heet het gewoon. Maar wat een leuke doos, deze maand, thanks Fat Quarter Shop!

Dankbaar ben ik ook dat ik zo lekker blokjes mag maken voor de 365 Quilt Challenge. Dat er een mevrouw 365 blokken en nog wat bonusblokken heeft ontworpen of opgezocht, hiervan een quilt heeft gemaakt, een website opgezet en dit allemaal gratis met de wereld heeft gedeeld. Hoe aardig is dat. Ze zal er wel wat aan verdienen, uiteindelijk, maar dat mag best.
Ik heb weer zo'n plezier ermee!
Ik zit al halverwege juli, dus ik loop lekker in haha.
Samen met mijn lieve dochter (Namastรฉ kosmos) heb ik vorige week ook een blokje gemaakt. Blijkt nu dat ik die al lang gemaakt had. Alleen is die ik al gemaakt had veel mooier...
Kun je hem vinden? Hint, deze staat op z'n kop.

Waar ik verder nog dankbaar voor ben? Heel simpel, mijn mooie leven met  zoveel  lieve mensen om me heen die me altijd willen helpen. Die met me willen lachen en huilen, eten en drinken, haken, quilten en borduren. Zo veel liefde om me heen!
Dankbaar ben ik voor de kansen die ik krijg en de ruimte om mijn eigen keuzes te maken.
Natuurlijk zijn er dingen die ik graag anders zou zien, maar daar ben ik ook dankbaar voor want dat zijn kansen om te groeien.

Dankbaar ben ik ook voor Kerstmis, niet zozeer om het feest maar om de belofte van nieuw leven en omdat je er zoveel leuke dingen voor kunt maken.
Bedankt voor alles!๐Ÿ’—๐Ÿ’–๐Ÿ’“

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten