woensdag 13 april 2016

Camera kapot!

Wat ben ik toch verschrikkelijk lomp! Gisteren lag mijn mooie roze Nikon aan een snoertje waar ik tegenaan duwde en toen is hij gevallen. Nog even hoopte ik dat hij het misschien weer zou gaan doen als ik hem even rustig zou laten staan, maar helaas.Zo jammer dit, gelukkig heb ik nog een kleine Canon die ik hiervoor al gebruikte.
Misschien zien de foto's er iets anders uit, dan weet je hoe dat komt...

Deze week veel geborduurd voor oudste dochter. Ze had bedacht dat het leuk zou zijn om een klein dingetje te borduren op t-shirts en die dan te verkopen op Instagram.
Ik heb er nog geen foto's van gemaakt, ik laat wel weten als ze op Insta staan.
Dit is een beetje het idee. Je kunt me trouwens volgen op Instagram via @loontje1611.

Jaren geleden heb ik een jasje gemaakt met heel veel borduursels. Zo leuk, ik had nog maar net mijn Brother Disnsy borduurmachine.
 Eerst patroon getekend, toen stof geknipt, geborduurd en toen in elkaar gezet. Eén van m'n leukste projecten ooit.

Verder deze week begonnen met snijden voor de 7e ronde van mijn Log cabin Adverture. 28 blokken deze ronde. Best veel en best veel om te snijden. 
Beetje jammer dat ik van twee lapjes gewoon niet genoeg had. Toch gek als je in het begin een lijst krijgt met afmetingen en die blijkt dan niet te kloppen.
Gelukkig is daar quiltwinkel Margeet Otto, in de persoon van Suzanne die de stofjes nog in voorraad heeft.
Thuis heb ik lijntjes zitten trekken om HST te maken. Ik hoef er maar 196 te maken!
Daarna kan ik niet verder. Ik hoop dat Suzanne me niet vergeet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten