donderdag 12 maart 2015

Wat is-ie leuk geworden!

Mijn Farmer's Wife quilt zit in elkaar en ik vind hem geweldig!



Het was zo ontzettend leuk om deze quilt te maken. De voorbereiding en de uitvoering, ik heb genoten! Lekker op mijn kleine Singer Featherweight. Vooral de randen eromheen hebben de quilt gemaakt. Dat had nog wat voeten in de aarde omdat in net niet genoeg had om alle strips te snijden. Een hele kamer vol met lapjes en dan geen donkerbruin meer... Dus naar In de Emma en daar een bruin lapje gekocht. Het is niet egaal bruin maar ik vind het kunnen.


En het was helemaal niet erg om de stof te moeten halen want ik wilde ook nog naar de Echtstudio om wol te halen. Ik heb een leuke gehaakte deken in mijn hooft die eruit wil. Samen met mijn lieve moesje zijn we gezellig op pad geweest. Ze heeft genoten van deze twee leuke winkels.

En dit heb ik gekozen:


Het wordt een warme deken in ripple patroon volgens Attic24. Ik ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien. Ik verheug me nu al op vanavond op de bank!

Jongste dochter heeft in het weekend samen met haar vriendinnetje een kussen gemaakt. Zij van lichtblauwe fleece met balletjes langs 2 randen en het vriendinnetje een 'IKEA' kussen (zoals ze het zelf noemde)  van zigzag stof. Leuk om die meiden bezig te zien. Het is wel duidelijk dat m'n bloedjes niets van mij hebben geërfd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten