vrijdag 20 februari 2015

Op de valreep nog ff borduren.

Jaaah, morgen gaan we lekker op vakantie en mijn lieve moesje gaat mee!!! Het zal vast een hele fijne week worden. Voor die tijd denk je altijd dat je nog heel veel moet doen. Maar als je het goed verdeelt heb je de dag van tevoren gewoon tijd om nog even lekker te borduren.
Dit slabbetje is voor de beheerders van ons appartement die vorig jaar een baby hebben gekregen. Slabbetjes heb je nooit genoeg, toch?
Een Urban Thread patroontje doet het altijd goed.

Deze week ook nog twee lieve huisjes geborduurd. Ik weet echt niet wat ik er mee moet, maar ze zijn zo schattig!
In the hoop borduren vind ik altijd heel leuk, omdat ik niet van t-shirts en handdoeken met tekst of plaatje houd. En dit soort dingen is gewoon leuk om te doen.
Nog eentje in wat zachtere kleurtjes gemaakt. Eigenlijk zijn dit gewoon lessen in kleurgebruik. Of niet, want ik doe maar wat. Dat pakt meestal best goed uit, haha. Het is trouwens een Stickbaer patroon. Ook altijd errug leuk!

Uit de erfenis (lees hierover in mijn posts vanaf december 2013) heb ik ook heel veel dunne leerstukjes. Ik denk dat ik deze vakantie maar eens ga brainstormen over wat voor leuks ik hiermee zou kunnen doen. Borduren, aan elkaar naaien, vormpjes maken met m'n Scan 'n cut er kan van alles. Maar deze lapjes zaten in mooie plastic bakken. Ik heb ze daaruit gehaald, beetje bij elkaar in andere bakken gepropt en de mooie bakken gebruikt om mijn quilt stash te sorteren op kleur.
Dit is het resultaat. Makkelijk onder mijn snijtafel dus altijd bij de hand. Handig!
Binnenkort ga ik met een string quilt beginnen en dat kan ik lekker graaien.
En nu JODELAHITI, tot volgende week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten