vrijdag 31 oktober 2014

Druk, druk waarmee eigenlijk?

Mijn dagen zijn de laatste tijd behoorlijk gevuld. Zo vol dat ik niet eens aan schrijven op mijn blog toekom! En waar ben ik dan zo druk mee? Mijn lieve moesje verdient mijn meeste aandacht. Gelukkig gaat het elke dag een beetje beter en blijft dat zo doorgaan, hoop ik. Regelmatig gaan we samen naar het ziekenhuis voor onderzoeken of uitslagen en dan ben je zo een paar uur onderweg. Geeft niks, lieve mam, dat weet je.
Verder natuurlijk het feest van het jaar voor jongste dochter: Halloween. Gisteren de hele middag staan bakken om koekjes en cakejes te bakken. Vandaag kan ze die dan met vriendinnen versieren.
Op de valreep  nog een paar pompoenen genaaid. Handig want daar heb je jaaaaren plezier van.


Leuk om te maken en binnen no-time klaar!

Voor oudste dochter ben ik haar quilt aan het doorquilten. En van de overgebleven stof heb ik een kussen voor op haar nieuwe bed gemaakt. Maandag komt het bed, ik ben bang dat ik niet klaar ben met quilten voor die tijd.


En afgelopen zondag was ik op de lapjesmarkt in Leiden. Als ik daar vroeger heenging moest ik me vreselijk inhouden met al die mooie kledingstoffen. Maar aangezien ik geen kleding meer naai, vielen een heleboel kramen af om te bekijken. 
Wel leuk de kramen met zware gordijnstoffen.  Zulke mooie dik geweven stoffen met leuke kerstvoorstellingen. Maar ik had even geen inspiratie wat ik daarmee zou kunnen doen.
En uiteindelijk was er maar één kraam die verkocht wat ik mooi vond. En meteen goed ingeslagen!
Overal een halve meter van genomen, dan kan ik lekker uitproberen.


Hoe schattig al die mooie kleurtjes en motiefjes? Het lijkt erop dat ik binnenkort maar weer een met een nieuwe quilt moet beginnen. Eens kijken of ik volgende week een beetje meer tijd heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten