vrijdag 27 september 2013

Zo veel lieve mensen!

Wat een heerlijke dag vandaag! Het is buiten een prachtige dag, de zon schijnt naar binnen en geeft zo heel veel energie.
Vanmorgen naar een lieve mevrouw geweest die mij gaat helpen met mijn huid. Wat een fijn mens, ik ben zo dankbaar dat ik zo iemand heb ontmoet! Ze kan me niet genezen, maar het in ieder geval wat dragelijker maken. Ik heb goede hoop!
Vanmiddag bij lieve Lien geweest om mijn haar te laten knippen. Lekker koppie weer, ik zie er beter uit! Gisteravond verraste ze mij al met vier kledingstukken van suède om te gebruiken voor mijn tassen.
Lien en haar moeder zijn altijd zo aardig om allerlei dingen voor mij te verzamelen. Leer, metaal versteviging, zo lief!
De foto is qua kleur  niet erg goed, want het is cognac, roze, appelgroen en zwart. Maar ik ben er superblij mee.
Blij was ik gisteravond ook dat ik mee mocht lopen in de modeshow bij Flinth women's fashion. Zelfs nog een rondje gelopen met mijn geitentas! En ik hoorde goede reacties erop. Hij mag weg hoor, haha.
Dit is trouwens de achterkant van de tas, maar die werd op Pinterest wel gerepind, dus ik laat hem hier ook nog maar een keertje zien.







Deze hele week al aan het proberen een tas in elkaar te krijgen. En ik heb de voering en twee zakjes voor elkaar gekregen. De voering is inderdaad het gordijn van vorige week. Die ga ik vast nog een keer gebruiken, zo leuk!
Dit zijn de zakjes die voor op de tas moeten komen. Wel zes keer overnieuw moeten maken, omdat ik niet op zat te letten. Maar het is gelukt!
Bij de schalmmachine liggen allerlei strookjes om te schalmen. Eerst wilde ik alle riempjes enkel gebruiken, maar dat zag er niet uit. Dus alles opnieuw getekend, met omboek deze keer. Daarna alles uit leer gesneden en nu ligt het klaar om te schalmen. Het is een stuk meer werk, maar het resultaat zal echt mooier zijn.
Krijg ik terwijl ik zit te schrijven, nog een lief whatsappie van lieve Ernie, mijn Rotterdamse vriendinnetje. Hoe het met me gaat...Toeval bestaat echt niet!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten