zaterdag 5 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar!

Natuurlijk moet ik daarmee beginnen. Want dat is wat ik iedereen echt vanuit de grond van mijn hart toewens. Zelfs de mensen waarmee ik het niet eens ben (netjes uitgedrukt) wens ik het allerbeste. Dit werkt heel helend voor mij. Als ik bij iemand geen goed gevoel heb, wens ik diegen met heel mijn hart een gelukkig leven toe en dan ben ik die nare gevoelens meteen kwijt! Probeer het maar eens, kleine poging om de wereld een beetje mooier te maken...

Bijna een maand geen bericht gepost, ik had geen inspiratie. Wel van alles gedaan maar allemaal niet zo goed gelukt of gewoon erg teleurstellend. En daar had ik echt geen zin in om over te schrijven. We gaan voor positief!
Ik had al een tijdje een hele leuke stof in huis den daar dus maar een tas mee gemaakt. Hij is leuk geworden, maar geen verkoopmateriaal. Geeft niks, ik realiseer me heel goed dat leer een nieuwe weg is die ik heb ingeslagen. En ik heb nog niet veel ervaring dus ik probeer niet al te hard over mijn resultaten te oordelen.



De tas is gebaseerd op de shopper die ik in Arnhem heb gemaakt voor mijn moeder. Zie vorige berichten. Alleen zitten er hengsels op de tas. Ik weet nog niet zeker of ik er nog een lange schouderriem aan ga zetten. 
De ringen zitten aan de zijkant dus dat kan ik zo doen, als ik wil. 
Ik mis toch een schalmmachine als  ik zo bezig ben. Maar daar heb ik dus echt geen ruimte voor. Was er maar een compact exemplaar te koop, dan wist ik het wel.
Kijk ook even naar de binnenkant van mijn tasje


Hier geldt ook weer, het proces van bedenken, tekenen en uitvoeren was zo leuk, dat het niet zo uitmaakt dat het resultaat niet helemaal perfect is. Best veel geleerd en inzicht ontvangen. 

Wat ook nog leuk is om te vertellen, is dat er een aantal tasjes van mij bij Flinth mode in Nieuwkoop staan. (misschien al verteld, maar beetje reclame mag best). En er zijn al twee van mijn werkstukken verkocht! Dat zijn leuke dingen om mee te beginnen in het nieuwe jaar!

Ik wens al mijn lezers een heel goed nieuwjaar, met veel inzicht en dankbaarheid Waarin of waarvoor maakt me niet uit, dat mag je zelf invullen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten