donderdag 13 december 2012

Nog steeds in de voorbereiding!

De foto van het vorige bericht zou ook hier nog een keer kunnen staan! Ik ben nog steeds druk bezig met borduren voor nog meer kerstmarkten. Morgen 14 december sta ik in Boskoop aan de Boezemlaan met allemaal leuke kerstspullen en natuurlijk tassen.
En op zondag een thuiswedstrijd in de Vlinder in Ter Aar. Daar is ook een kerstmarkt georganiseerd. Allebei de markten zijn lekker binnen dus geen last van de kou!
En van wedstrijden gesproken, het Knaken toernooi is in volle gang in de Vlinder en samen met nog 5 gezellige meiden doe ik ook mee. Wij zijn
de Volley Dots! Op de achterkant van de shirts staat de team naam en op de voorkant de namen van de leden van de Dolly Dots. Ik ben Sjeel, haha omdat ik weer blond ben! Het is namelijk een volleyball toernooi en er doen allerlei grappige teams mee die allemaal van verschillend niveau zijn. Het gaat natuurlijk vooral om het plezier op die avonden. Nou, dat hebben we gisteren al gehad. En een lekker borreltje helpt natuurlijk ook mee om de sfeer nog meer te verhogen!

Maar dan moet er weer gewerkt worden. Tussen het borduren door heb ik ook nog mijn leren 'schooltas'van een handgreep voorzien. Dan blijkt maar weer hoe belangrijk het is om een goed en duidelijk patroon te maken. Nu moest ik veel meer rekenen om de greep op de juiste plaats te krijgen. En hij zit nog niet op de goede plaats. Maar daar ben ik dan ook nog niet ervaren genoeg voor. Ik had het even moeten vragen in Arnhem.

Ach, voor een eerste keer ziet het er helemaal niet slecht uit. En ik kon mijn nieuwe machine goed uitproberen, ook het kantvoetje. Dus het plezier van het maken is weer eens leuker gebleken dan het resultaat.

En deze gastendoekjes zien er ook helemaal niet gek uit!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten