vrijdag 21 september 2012

Klaar met de markt!

Op 8  en 19 september heb ik op een braderie en een jaarmarkt gestaan. De eerste was in Langeraar bij Your Illusion. Heel gezellig en heerlijk weer. Daar heb ik ook mijn quilt verkocht! Het deed een beetje pijn, maar nu wordt hij tenminste gebruikt.


Ook nog een tasje en wat baby spulletjes kwijtgeraakt. Dus dat was een goede dag. Vol goede moed afgelopen woensdag naar Alphen ad Rijn gereden. Het weer was niet best maar ik was optimistisch...

Wat kan ik er over zeggen? Het was heel gezellig met lieve Ilse die de hele dag is gebleven. We hebben veel bekenden gezien,  en een paar dingen verkocht. Iedereen die langsliep heeft even aan deze tas gezeten en gezegd hoe leuk hij wel niet is, grrrr!
Hij is dus nog steeds te koop. Kan ook via www.ivyswebshop.nl














De volgende dag ben ik maar verder gegaan met een tas die nog in bestelling stond. Het is hetzelfde model als deze maar dan groter. Helemaal leuk geworden.


En vanmiddag gaan lieve Roosje en ik een hockeytas tekenen. Waar hij van gemaakt moet worden weet ze nog niet maar daar komen we wel uit.

In oktober is er nog een markt in Zevenhuizen. Ik moet er nog even over nadenken of ik daar wel zal gaan staan... Ik ben er ff klaar mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten