dinsdag 21 augustus 2012

Hittegolf is over!!!!

Gelukkig is de warmte een beetje voorbij. Ik heb mijn kamertje echt gemist maar het was tè warm om er te zijn. En daarom had ik ook niets te melden op mijn blog.
Ik heb wel een vergaande beslissing genomen: Ik ga voor de tassen! Ik ga alle baby spulletjes met korting verkopen en me dan volledig op het maken van tassen werpen. Daar ligt mijn hart en dat vind ik het leukste om te doen. Naailes heb ik dus ook opgezegd, vooral omdat in september ook de opleiding tassenmaken in Arnhem begint.
Ik heb meteen maar een diepte investering gedaan: een spindel om gaten te maken en zeilringen in te slaan.


Manlief moet hem nog even ergens aan bevestigen, want je moet best kracht zetten en vanmiddag lag ik op de grond met het apparaat onder mijn knie een ring in te slaan. Niet ideaal en ook niet erg professioneel :)
Ik ben er wel heel blij mee. Nu kan ik stoere ringen in mijn stoere tassen slaan!
Hier zit er één in mijn laatste tas in opdracht.
Lieve Christa had in een winkel een mooi model tas gezien en vroeg of ik die in postzakstof kon maken. En dit is er van gekomen...









Voorkant natuurlijk met een paar postzegels en een stempel.
Het was een hele uitdaging want ze wilde een sluiting die ik nog niet eerder had gemaakt. Gelukkig mocht ik afkijken bij  een andere tas en is hij helemaal naar haar zin geworden.














Omdat ik me helemaal op tassen wil gaan richten, heb ik heel veel lapjes minkystof liggen waar in never nooit meer iets mee ga doen. Dus het is te koop. Ik zet het op mijn webshop en op Marktplaats en zie wel wat ik kwijtraak.
Het zijn lapjes van ongeveer 50 x 50 cm en superzacht. Ik zag pas geleden dat een stoffenzaak het verkocht als zeehondjes stof, lief hè.




Meteen ook lekker ff de Swiffer door mijn kamertje gehaald. Was wel een beetje nodig na een aantal weken!  Nu is het weer lekker schoon en kan ik aan mijn volgende tas beginnen, een boodschappentas. Met ringen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten