zondag 22 januari 2012

Scharenzakjes...

Zoals je kunt lezen in een ouder bericht heb ik veel scharen. En voor naailes heb ik altijd aparte scharen mee die standaard in mijn tas zitten. En als je dan tussen projecten in zit en ff nutteloos wilt knoeien, ga je scharenzakjes maken. Ja, het is ook veiliger voor je vingers als er een zakje om je schaar heen zit, maar verder heb je er niks aan.

Ik had verschillende patronen. Bij één patroon hoorden 3 A4-tjes aan uitleg. Die heb ik overgeslagen.
Dan was er nog een Pfaff patroon waarbij ik geen uitleg had. Maar met mijn geweldige technische inzicht (ahum) kwam ik er toch wel uit. Het zakje was alleen een beetje klein voor mijn stoffenschaar...

In het echt is dit dus maar 9,5 cm lang!



Zelfs opengevouwen is het een pietepeuterig ding. Ik heb zelfs geen schaartjes die erin passen. Misschien een nagelschaartje. Ga ff kijken in de badkamer en als dat past heb ik er nog niks aan haha.

De andere en meteen laatste die ik maakte is best een aardig ding. Hij is helemaal in de ring gemaakt en daar zit meteen het probleem. De naden zijn niet echt stevig en de schaar schoot bijna meteen door de onderkant :(

Maar wel leuke tekst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten