dinsdag 17 januari 2012

Nieuwe hobby?

Een tijdje geleden heb ik via oudste dochter een leuk foto programma op Internet gevonden:
www.picnik.com Lekker simpel, duidelijk en gratis! Hiermee kan ik foto's bewerken en dat is zo leuk om te doen.

Vandaag een beschrijving gemaakt voor het maken van een tasje in een tasje.
Best veel werk en natuurlijk moeten daar foto's bij. Met dit programma heb ik heel duidelijk dingen aan kunnen geven op de foto's met pijlen en tekst.
Onder  how do you do that? staat het hele verhaal.

Voor mijn lieve moedertje heb ik 2 leuke bikinibags gemaakt. Vorige week ging ze voor het eerst weer zwemmen met haar zussen en voor hen wilde ze er wel één nadat ze zelf had gemerkt hoe handig ze zijn. Voor haar heb ik al lang geleden eentje gemaakt, maar die had ze nog nooit gebruikt...tja...
Ze staan trouwens ook op mijn mooi webshop.



De bikinibags zijn gevoerd met semi-waterdichte stof voor nog meer gemak!


Zo lief, terwijl ik druk bezig was met de beschrijving kwam oudste dochter binnen met een kopje koffie. Maar dan wel heel speciaal gemaakt. love u 2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten