vrijdag 18 november 2011

Wat hebbie dan gedaan al die tijd?

Het is meer dan een week geleden dat ik mijn laatste bericht heb geschreven.
Wat heb ik dan gedaan? Nagels, haren en een paar workshops. De workshop voor de 4 technieken tas loopt altijd goed. En ook deze keer was het weer heel gezellig.
Dit is de tas in skai-leer, maar in de winkel hebben we hem van denim gemaakt. Leuk om te zien dat iedereen het idee anders invult. Het komt ook vaak voor dat de dames klakkeloos het voorbeeld nadoen. Ook prima, maar eigen invulling is veel leuker!
Toen ik de foto voor deze tas zocht, vond ik ook deze:
Een lelijke tas (ook van skai) naar een Burda Patroon. Ik heb het ding een paar keer gebruikt en van de week gewoon weggegooid. En ik heb hem nog niet gemist.

In de tussentijd ben ik ook nog ziek geweest en jarig! Ja, weer een jaartje ouder en gekker!

En als ik op de bank zit ben ik aan het breien. Geen kerstballen deze keer maar een poncho voor jongste dochter. Paars met lichtpaars met een hart erop, dat was de boodschap. Nou, naar de markt geweest en wol gevonden. Geen idee hoe je zo'n ding maakt dus van internet een patroon gehaald. Lekker werkje, gewoon recht averecht breien.

Maar het allerleukste waar ik mee bezig ben geweest is project kraammand! Opeens zag ik het licht en ben begonnen. En dit is het resultaat:
Kijk hoe schattig dat rompertje!
Binnenkort op de webshop in nog meer uitvoeringen. En het kan natuurlijk ook met de naam van de baby. Heb nog een leuk stofje liggen waar ik wel wat mee kan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten