zondag 25 september 2011

Smaken verschillen

Van de stofjes van de groothandel had ik even snel een tasje gemaakt. Gewoon om wat te maken. Ik had er verder geen plannen mee. Het lag dus gewoon tussen wat andere maaksels in mijn fijne kamertje.

Toen kwam oudste dochter gezellig even bij me kletsen. Doet ze wel vaker en dan heeft ze vaak ook nieuwe ideeën voor de webshop.
Nu zag ze het tasje en was er helemaal weg van. Terwijl ik zelf niet echt tevreden was!
Nog een leuk kettinkje eraan en het was opeens een nieuw tasje voor dochterlief.

Leuk, hoe smaken kunnen verschillen!

Vriend Hus staat nu weer lekker te ronken om een leuk kruissteek patroon te borduren. Wordt waarschijnlijk een portemonnee, maar dat kan zomaar veranderen.
Licht ook nog stof te wachten voor nieuwe knuffels en die patchwork tas laat ook nog even op zich wachten. Komt allemaal wel een keer, tijd zat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten