dinsdag 28 juni 2011

Zaken gaan goed!

Wat is het toch leuk, die webshop. Want ik verkoop spulletjes van de site, maar krijg opeens ook van allerlei opdrachten! Zo leuk!
Het begon een tijdje geleden met een opdracht van Technofarm, een computerbedrijf in het dorp. Ik had vorig jaar voor de zoontjes van de eigenaar al handdoeken geborduurd en een werknemer was geweest vanwege kuren met vriend Hus/software (bericht staat nog wel ergens). Nu wilde hij wel zijn logo op polo's geborduurd. Dus het logo is gemaakt en nu kan het echte werk beginnen. Hier ben ik een proefje aan het borduren om te laten zien aan meneer Technofarm.
I love having this webshop. Because not only do I sell my stuff, but people ask me to make things too! It's great!
It started a while ago with a computer company in the village. I had embroidered towels for the owners' sons and someone from his company had been to check on friend Hus (older post). Now he wanted logos embroidered on polo shirts. So I digitised the logo. Here I'm making a test embroidery.


Vorige week zag iemand mijn telefoonhoesje met die kip en zij wilde meteen 4 (!)  hoesjes met verschillende plaatjes erop!
Last week somebody saw my phone cover with the chicken and she wanted four (4) covers with different pictures on it!

Hier de voorbereidingen en daaronder de uitvoering.
Preparation and execution.


En hier het resultaat!
Result!


Het is nu eigenlijk te heet dat ik hier op mijn fijne kamertje zit, maar ik zit zo lekker! Ik ga weer wat dingen maken om op de webshop te zetten want die moet wel up-to-date blijven, natuurlijk!
It is toohot really to sit here in my little room, but I'm having such a great time! I'm going to make some more things to put on my webshop because it has to stay up to date, of course!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten