maandag 13 juni 2011

Op een mooie pinksterdag...

Weer een dagje heerlijk zitten knutselen in mijn fijne kamertje. Gisteren zijn we met de meiden naar Blijdorp geweest, dus vandaag hoefden we niks, heerlijk.
Allereerst voor Tjem een grotere etui gemaakt, zodat zijn zwembroek erin kan.
Another day a of great fun in my little room. Yesterday we went with the girls to the zoo, so today no obligations, love it. First made a bigger pouch for Tjem, so he can put his trunks in it.


Deze keer geborduurd op mijn ouwe trouwe Brother 2100 en die kan er toch wat van hoor! Het is zo jammer dat er maar twee borduurringen bij passen anders zou ik hem veel vaker gebruiken.
This time I've embroidered on my old Brother 2100 and he can still do it! It is such a shame it only has two hoops with it, otherwise I would use it much more often.


Op vriend Hus (die ietsie minder mijn vriend is de laatste tijd)  heb ik dit iPhone hoesje gemaakt. Die kip betekent niks, die vraag kreeg ik meteen maar ik vond hem/haar gewoon leuk. De binnenkant kun je niet zien maar die is van een gezellig Hollands stofje.
With friend Hus (not a very good friend lately) I made this telephone cover for an  iPhone. The chicken means nothing, I just liked it. You can't see the inside but that is a sweet Dutcht fabric.



Nu ben ik nog bezig met een hoesje voor een Samsung Galaxy S van dochterlief. En als zij hem niet wil, gaat hij op de website.
Now I'm making a cover for a Samsung Galaxy S. If daughter doesn't like it I'll sell it.


Zoonlief heeft een Blackberry, dus daar kan ik ook nog een leuk hoesje voor maken. Ik heb alleen een vaag vermoeden dat ik hem daar niet echt een plezier mee doe!
Our son has a Blackberry and I can also make him a cover. I doubt though that he will want one.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten