woensdag 8 juni 2011

Knutselen met de meiden en een opdracht!

Vanmiddag wilde oudste dochter graag een hoesje voor haar telefoon maken. En haar BFF ook. En dat moest paars worden want dat is de kleur van Justin. En plaatjes moesten erop en een dingetje aan de zijkant...
Dus moeders heeft stof gekocht en verder in haar voorraad gekeken. Eigenlijk heb ik belachelijk veel spullen, maar wel handig!
This afternoon our oldest daughter wanted to make a cover for her phone. So did her BFF. And it had to be purple because that is Justin Biebers'colour. It had to have pictures on it and a thing at the side.. So mother got the material and lookd in her stock. Basically I have a ridiculous amount of stuff, but ever so handy!



Meiden druk bezig met het maken van het patroon voor het hoesje. En na veel gedoe was dit het resultaat! Ziet er leuk uit maar het past niet zo lekker.
The girls are busy making a pattern for the cover. It wasn't easy for them but this is the result. Looks good, fits bad:)

Toch waren ze er heel blij mee en heel dankbaar, lief hoor! We gaan het gewoon binnenkort nog een keer proberen. En dan knippen we alles lekker ruim!
Still, they were happy and greatful, so sweet! Next time we'll try again and then we'll not be tight on the seams!

Terwijl de meiden bezig waren heb ik me aan mijn opdracht gezet: een zwemzakje voor een jongen met naam en plaatje.
While the girls were busy, I worked on a job: a swim bag for a boy with name and picture.


 Zo populair dat Angry Birds! Maar nog geen borduurpatroon te krijgen, dus maar zelfgemaakt. Na een aantal proefjes ging het er helemaal op lijken.
Angry Birds is so popular! But no embroidery design available,so I had to make it myself. After a few tests it started to look like the real thing.

En nou maar hopen dat de klant het ook leuk vindt, ik ga er in ieder geval nog een paar maken en in mijn webshop zetten.
Let's hope the customer likes it too. I'm going to make some more and sell them on my webshop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten