zaterdag 18 juni 2011

Sleutelhangers, telefoonhoesjes en pannenkoeken.

Deze week vooral bezig geweest met dingen regelen voor de schoolmusical en de viswedstrijd in de buurt. Voor de schoolmusical moest er besproken worden hoe de kinderen eruit gaan zien, dus inventariseren wat ze zelf al hebben, wie er wat kan uitlenen en wat er gekocht of gemaakt moet worden. Er hoeft niets gemaakt te worden, gelukkig. Alleen voor alle leerkrachten heb ik een leuke sleutelhanger geborduurd. Eerst even een proefje gemaakt. En wat is er dan leuker voor dochterlief dan eentje maken met Justin erop.  Van Justin Bieber, voor degene die net onder een steen vandaan komt :)
This week I have been busy arranging things for the musical at school and a fishing match for the neigbourhood. For the musical we had to find out how the kids are going to look, so make a list what is available, what can be borrowed, bought or made. Luckily nothing has to be made but for the teachers I have made key rings. First do a test. And what's nicer for daughter than make one with Justin on it. As in Justin Bieber, for who has been living under a rock:)


Beetje mislukt vind ik deze maar de rest lukte beter.
Not very well made, but the rest went better.


Zakje erom, sticker erop het lijkt wel echt!
wrapped in plastic, sticker on it, like real!
En dit zijn ze allemaal. Kleurig en fleurig.
Here they all are. Very colourful.

Die stickers maken is ook nog een verhaal apart, want hoe maak je die krengen precies pas op etiketten vellen die niet in de standaard lijst met etiketten van Word staan?
Ik heb het voor elkaar gekregen maar het is nog niet helemaal naar mijn zin.
Making the stickers was a different story, because how do you get the monsters to fit to the label paper I already have? There was no example in Word. I got it done, but it's not how I want it, yet.

Hoesje voor Samsung is gemaakt en erg leuk geworden, Deze gaat dus niet in de webshop want oudste dochter vindt hem tè leuk. Nou ja, maak ik er nog wel eentje.
Here's the cover I made for Samsung. I like it. And I'm not going to sell it because daughter likes it very much. Oh well, I'll make another one.
Nu ga ik pannenkoeken bakken voor het visfestijn bij ons in de Vogelbuurt. Ik hoop zo dat het droog blijft.
Now I'm going to make pancakes for the fishing match in our neighbourhood. I hope it remains dry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten