vrijdag 18 augustus 2017

Anna Maria Horner gezien!

Gisteren was een mooie dag. Bij quiltwinkel Margreet Otto was een trunk show georganiseerd met Anna Maria Horner. Klik op haar naam en je komt op haar site. Zij maakt superleuke quilts in kleuren waar ik van hou. De stoffen voor haar quilts ontwerpt ze zelf, ze geeft cursussen, trunk shows over de hele wereld, werkt voor Janome en heeft ook nog eens zeven (7!) kinderen. Wat een vrouw! Zo leuk om iemand dan in het echt te ontmoeten. 

Natuurlijk in de winkel naderhand nog even stofjes gekocht. Laat ik zo zien. Maar eerst mijn kleurige, gigantische, prachtige Log cabin quilt. Eindelijk af! 
Hier ligt hij dus op mijn bed, mij grote bed van 180 x 200 en nog hangt hij ruim over de randen.

Dat label heb ik gewoon overnieuw gemaakt na het strijkdrama van de vorige keer.

Elke keer als ik in Woerden in de quiltwinkel ben hebben Susanne en ik het over deze quilt. Het was toen zo leuk om de stofjes uit te zoeken. En nu wil Susanne hem op een tentoonstelling ophangen, hoe leuk is dat??!!
Nu stofjes:
Ik denk dat ik met dat eerste stofje ga fussy cutten en dan met de rest als achtergrond wat leuks doen.

Maar eerst mijn roze tasje afmaken. Ja, ja, ik ben weer met leer bezig. En ik vind het ook weer enig om te doen. Zoonlief vroeg of ik voor hem een leren bomberjack wil maken. Daar moet ik nog eens over nadenken...
Het is jammer dat het nog geen winter is want dan kon ik lekker onder mijn grote vriend gaan liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten