dinsdag 27 juni 2017

Perfect match

Vandaag heb ik mijn blaadjesquilt afgemaakt. En ik noem hem: "Perfect match", omdat het een perfecte combinatie was van met de hand appliceren, met de machine blokken aan elkaar zetten en met mijn grote nieuwe vriend de hele boel doorquilten. 
Hij hangt al in het halletje en zelfs het label zit erop.
De bies is ook uitzonderlijk leuk geworden, als ik het zelf zeg. Wat meestal is, want ik ben degene die dit gekke blog schrijft.😁
Zit er weer zo'n stom los draadje op de foto! Ik ga hem niet overmaken, focus maar op de bies. De hoek in verstek is heel goed gelukt.
En kijk ook ff naar mijn geweldige quiltwerk. Meanderen is heerlijk ontspannend. 
De blaadjes heb ik zo gelaten, dan springen ze er mooi uit.
Dit aankomend weekend hoop ik er ook mooi uit te springen met dit t-shirt. De tekst is namelijk glow-in-the-dark! Je ziet het overdag niet, maar 's avonds licht het op, zo leuk!
En waar wil ik er dan uitspringen? Met mijn lieve bitches ga ik naar Concert At Sea! Een dingetje dat al een tijdje op onze bucket list stond. Donderdag vertrekken we en dan wordt het waarschijnlijk één groot feest. 
En dan zeggen we: 'Wat gebeurt in Zeeland, blijft in Zeeland!" Maar mijn shirt is duidelijk, toch? 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten