maandag 12 juni 2017

Luxe probleem!

Met lieve Mariska heb ik weer heerlijk 2 avonden geknutseld. Wat een inspiratie! We hebben geborduurd en letters uitgesneden met de scan 'n cut. En elke keer weer goed gelukt.
Alleen was het een beetje jammer dat vriend Hus bij het borduren van deze polo het begaf toen alleen het woordje Rijn nog geborduurd moest worden.
Naar Wildschut in Amsterdam gebracht en die heeft Hus snel weer gemaakt. Daar zag ik de nieuwste Hus staan. De Epic. Een hele mooie machine en ik kreeg er zin in. Maar helaas is hij best duur en kon ik niet ontdekken waar al dat geld dan inzit. Daarnaast heb je ook nog van Brother de Dream Machine die hele leuke dingen kan. Ik heb besloten nog gewoon even vrienden te blijven met mijn eigen Hus. Luxe probleem opgelost. 
Bij Wildschut stond ook nog een tafel quiltmachine van Pfaff. Ook heel leuk, maar ook heel duur! Waarom toch? Ik zou dan mijn Brother VR in kunnen ruilen, maar ook in dit geval laat ik het even rusten.
Zolang ik nog simpele slabbetjes en knuffelpopjes kan borduren, hoef ik eigenlijk geen uitgebreidere machine.

Samen met lieve Mariska heb ik afgelopen week een portemonneetje genaaid. 
Twee verschillende modelletjes met dezelfde beugel.
Wat een leuk stofje hè!
Ook een leuk stofje aan de binnenkant van deze map. 
Van lieve Mariska kreeg ik een hele rol dikke vilt om mee te expirimenteren.
Via het youTube kanaal van das Haus mit den Rosensofa kwam ik aan het patroon voor deze map. Op de Facebook pagina van Wibbelstätz kun je dit gratis downloaden.
Heel duidelijk en zelfs mij is het gelukt om het nog een beetje netjes te naaien. 
Leuk stofje met bakthema.
Ik heb de sluitflap aan de achterkant gedaan, anders zat hij dwars door mijn mooie geborduurde handje heen.
Ben benieuwd wat we deze week weer geknutseld krijgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten