maandag 27 maart 2017

Het is lente, tijd voor wat nieuws!

Hoe vind je mijn nieuwe blog? Het was een beetje per ongeluk, maar ik vind het heel mooi zo. Het was even spannend want ik kon niet meer terugvinden hoe ik nieuwe berichten kon schrijven, maar zoals je ziet is dat ook weer goed gekomen.
Afgelopen zaterdag was bij In de Emma een terugkomdag voor het grote Log Cabin Adventure.
Leuk om dat grote ding te laten zien en mooi om te zien wat lieve Joke en Elzien ervan gemaakt hebben.
Een fotootje om je geheugen wat op te frissen. Dit is dus niet de hele quilt, die is ongeveer nog eens zo groot!!
Volgende week ga ik hem naar Ellie Prins brengen om door te laten quilten. Ik kan het echt niet zelf, te groot en te weinig zin...
Na deze leuke ochtend was de middag ook heel leuk met lieve Marina. We zijn samen naar de borduurbeurs in Sliedrecht geweest. Niet zozeer voor de borduurartikelen maar meer om te kijken voor een hittepers. Kunnen we makkelijk flexfolie en flockfolie op van alles persen.
Allebei hebben we er eentje besteld voor een mooi beursprijsje.
Ook nog een pelhaak, transferfolie en leuk tassenband gescoord. Ja, binnenkort ga ik gewoon weer tassen maken.
Ik heb zin om van alles te maken. De afgelopen week heb ik heel weinig gedaan. Eigenlijk alleen maar op de bank zitten haken (foto volgt) en Game of Thrones kijken. Ik moest voor vandaag de hele serie kijken want mijn proefabonnement liep af!
Toch bijna twee babydekentjes gehaakt, haha.
Voor de scan 'n cut machine heb ik twee handige bakjes gemaakt waar alle accessoires  passen.

Wat was dat trouwens ingewikkeld om te vouwen. Ik weet nu weer waarom ik meer om stof geef dan om papier. 
Na het debacle van het vorige paneel project hier nog een mislukking.
Dit moest een heel mooi Jugendstil-achtig paneel worden van verschillende blokjes. 
Helaas ging het met nummer één al de mist in en ben ik meteen gestopt.
Misschien moet vriend Hus maar eens voor een beurtje naar Amsterdam. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten