dinsdag 21 februari 2017

Zou dit dan de oplossing zijn?

Zo nu en dan vertel ik dat mijn huid niet zo meewerkt als ik wel zou willen. Mijn hele leven ben ik al op zoek naar de oplossing voor dit probleem. Ik weet dat die stomme overgang nu niet helpt en ik weet zeker dat stress ook geen hulp is, maar ik geloof erg in het zelfhelend vermogen van mijn lijf dus er moest nog iets zijn.
Vorige week is mijn bloed getest op voedselallergieƫn en daar kwam dus gluten van graten, zonnebloempitten en EIEREN!!
Nou houd ik heel erg van eieren, dus dat was wel ff slikken. Die granen zijn heel goed te vervangen en die zonnebloempitten ook, maar eieren...
Dus vanaf gisteren ga ik heel goed etiketten lezen, nog beter dan ik al deed en dan maar hopen dat mijn armen er snel weer wat beter uitzien en wat fijner aanvoelen. 
Zo, nu weer over wat het leven wel leuk maakt: creƫren!!
De achterkant van de grote Log Cabin is klaar. Hij ligt gestreken te wachten tot ik voldoende zin kan opbrengen om dat grote lel te gaan sandwichen. Ik wil het eigenlijk deze week nog doen...

Voor de 365 quilt challenge heb ik twee mooie hoekblokken gemaakt. 
Heel fijn om te doen en het resultaat is echt heel strak. Kijk, ook van dichtbij:
Gisteren heb ik zitten spelen met krimpplastic.
Met de scan 'n cut labeltjes uitgesneden en geschreven met hetzelfde fijne apparaat die er zo uitzien:
Die gaan in de oven en worden dan kleiner en keihard, hoop ik. Het lijkt me leuk om ze aan mijn Call the Midwife dekentjes te naaien. 
Ik heb het spul nog nooit gebruikt en heb dus geen idee hoe het uit de oven komt. Dat ga ik vanavond uitproberen. Dit is het:
Dus morgen of overmorgen resultaat, tenzij het volledig mislukt. Dan geen foto's...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten