zaterdag 18 februari 2017

What goes around, comes around

Deze week was een gezellige week: Maandag een nutteloze rit naar Amersfoort met lieve Ilse. Maar wel lekker koffie gedronken samen. Twee keer haakles gegeven en in de beginnersgroep zitten echte talenten, zo leuk om te zien! Donderdag heerlijk gegeten met lieve vriendinnen die ik al van de middelbare school ken. Gisteren met mijn lieve bitches een high tea genoten en vanmorgen met lieve Maris naar de lapjesmarkt in Utrecht (lekker bakkie!).
Heel fijn om omringt te zijn door zo veel liefde. Iedereen leeft met me mee, aangezien mijn huid nog steeds niet veel beter wordt. Op donderdag hebben mijn vriendinnen me op een hele lieve manier enigszins overtuigd dat ik toch maar eens naar de dokter mag gaan en dat wat je weggeeft ook weer terugkomt op de één of andere manier. Iets met lief zijn... Oké, ik geef me over, ik ga. Wordt vervolgd, ben ik bang...
Maar karma is al aan het werk. Ik mocht een buurvrouw van mijn lieve moesje blij maken met iets uit het huis van mijn lieve moesje en toen kreeg ik prachtige bloemen, een bak heerlijke erwtensoep en stoofpeertjes! Hoe lief is dat?!
Bedankt lieve Betty en heel veel zonneschijn gewenst.

Dan eindelijk maar eens laten zien wat ik dan op de lapjesmarkt gekocht heb:
Een fijn setje katoentjes om die hele grote Log Cabin af te maken.
De achterkant heb ik vanmiddag bijna afgemaakt, na heel lang en veel gereken:
Maar dan heb je ook wat!
Ik kan hem dus niet helemaal uit leggen, maar het idee lijkt me duidelijk. Hier komt nog een bies omheen van de stof met de roze sterretjes. Met de groen met bruine sterretjes ga ik de bies maken. Maar dat kan pas  nadat de quilt doorgequilt is. 25 maar komen we bij elkaar om te laten zien hoe de quilt er uitziet. Ik wil tegen die tijd wel een soort klaar zijn.
Mooi stevig meubelstofje dat het prachtig zal doen als voering in een te maken tas. Het kriebelt behoorlijk op het tassenmaakgebied.
Ook nog een grote lap met een linnenstructuur. Heel gaaf om te combineren met leer:
Bruin, stevig leer.
Iets dunner en soepeler leer.
Donkerblauw leer, ook heel mooi.
Oh ik heb weer zin en inspiratie, joepie!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten