dinsdag 29 november 2016

Challenge gaat als een speer!

Ik ben de laatste dagen druk bezig om een mijn "achterstand" die ik heb opgelopen in de 365 quilt challenge in te lopen.
Dat lukt best lekker, ik ben nu al met 25 juli bezig met hele kleine half square triangles (soory, weet nog steeds geen goed Nederlands woord voor de tweekleurige blokjes).
De blokjes lijken steeds priegeliger te worden, dus ik ben voor vandaag wel weer klaar.
Ik kan wel heel erg genieten van prachtig stiksel. Dit is door vriend Juki gedaan.
Kijk toch hoe strak dit eruit ziet. Ik hou er zo van.

Haken, daar houd ik ook van. Vanmorgen mocht ik de één na laatste les geven aan mijn lieve dames.
We hebben een begin gemaakt met deze bloem. Hij lijkt makkelijk, maar valt in het echt best tegen. Je moet goed opletten waar je je naald insteekt en vooral (altijd!) tellen.
Ik weet zeker dat ze het thuis goed gaan doen.
Zoals in elk bericht ook vandaag weer een kerstversiering. Een hele stoere deze keer van Urban Threads, een site met alleen maar stoere en grappige borduurpatronen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten