woensdag 5 oktober 2016

Gewoon dankbaar voor al het leuks

Gisteravond werd ik verrast door de postbode met een volle box van de Fat Quarter shop. Nou heb ik een abonnement op dit fijne initiatief maar het is toch altijd leuk want je weet niet precies wanneer de box geleverd wordt.
Ik ben zo blij met wat er in zat: een handige houder voor een paar kleine linialen (daar heb ik er zat van), een houder voor garenklosjes (ook handig want nu liggen mijn katoenen klosjes van Aurifil los in een mandje), een mooie jelly roll (stof kan ik altijd gebruiken), een groot tornmes (liever niet nodig, maar als toch dan liever een goede), een etui (zou ik ook zelf heel goed kunnen maken haha), en nog wat patronen.
Al met al een hele fijne doos, bedankt Fat Quarter Shop.

Gisteren heb ik ook het laatste lichte blok van de 365 challenge genaaid. Toen wilde ik ze natuurlijk meteen aan het middenstuk naaien. Helaas, dat was ff niet mogelijk. Het middenstuk heb ik al zo lang niet gezien, maar dat is nu al te groot voor mijn design wall. En dan moeten daar nog twee rijen van 6 inch grote blokken omheen.
Daarom de lichte blokken gedeeltelijk erop gehangen.
Gelukkig maakt de volgorde niet zo erg uit, want ik denk dat ik het maar voor de voet weg aan elkaar ga naaien. Ik ben wel blij me het resultaat en best trots op mezelf hoe mooi de blokken eruit zien.

Een paar jaar (!) geleden kreeg ik, heel lief, van iemand een patroon inclusief stof van een kerstpaneel. Deze week eindelijk, eindelijk gemaakt.
Schattig, maar wat moet je er verder mee, haha.
Afgelopen dinsdag mocht ik een aantal dames weer haakles geven bij Triggr! . Of haakles is een beetje veel gezegd. Ik ga ze begeleiden deze deken te haken. Het is zo ontzettend leuk om iemand zin te geven om naar huis te gaan en lekker te gaan haken. Daar doe je het voor!

In mijn paleisje loop ik meestal op mijn blote voeten. Ik heb graag contact met de grond en ook met mijn voetpedaal. Nu het weer wat kouder wordt draag ik de Uggs sloffen van mijn lieve moesje. Zo is ze heel dicht bij me. En de rechter kan ik lekker snel uitdoen als ik ga naaien.
Het Log Cabin avontuur is al bijna weer ten einde. Nog 1 les met de laastste drie blokken en hij is klaar om gequild te worden. Wat wordt dat ding groot! Dit is het middengedeelte en dat is bijna 3,50 meter lang. Zo breed wordt hij dus ook. Wel mooi en zo lekker kleurig!
Ik zal blij zijn als hij klaar is. dat is dan weer een quilt along klaar. Nu die 365 challenge, Splendid sampler en the Joys of Life nog en dan kan ik eindelijk mijn eigen quilt gaan maken.
Voorlopig ff geen QAL meer voor mij.
Nu focussen op Halloween met m'n meiden. Dat wordt zo leuk dit jaar! Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten