dinsdag 14 juni 2016

Leren tas voor zoonlief gemaakt

Een tijdje geleden kwam m'n zoon van 20 naar me toe met een foto van een leren tas. Dat vond hij toch zo'n mooie tas en of ik die niet kon maken voor hem.
In een vorig bericht kun je lezen hoe we leer gekocht hebben en nu kan ik laten zien wat het geworden is. Zoonlief is er helemaal blij mee. "Precies zoals ik hem wilde, mam! " Kijk, daar doe je het voor.
Ik geef toe, het is niet de beste foto, maar ik heb een tijdje geen berichten geplaatst en dus dacht ik er op dat moment niet aan om een goede foto te maken. Details heb ik wel.
Rits in de zijkant.
Ze lijken niet even groot maar geloof me, ze zijn hetzelfde.
Op de korte kant zit aan een kant een verborgen zakje voor zijn pasjes.
En in de bodem natuurlijk mooie pootjes.

En wat heb ik dan nog meer gedaan in de maand die ik "offline" was:
Heul veul blokjes genaaid voor de 365 challenge. Ik loop hopeloos achter maar daar krijg ik geen nachtmerries van, haha.

Inmiddels zitten ze aan elkaar en rond het midden vastgezet.
Ik hou mijn hart vast hoe groot dit ding gaat worden. Dit is na 4 maanden en nu komen er allemaal blokjes van 6" eromheen. En dan weer een ronde van kleine blokjes!!!

Het eerste blok van de Joys of Life is ook beborduurd. Ik heb er geloof ik een nieuwe hobby voor op de bank bij. Wat is dat heerlijk relaxed om te doen.
Ik ben ook al bezig met het volgende blok van mei. En volgende week ga ik weer gezellig patchen met de dames van m'n bee. Jaja, ik zit in een bee. Hoe leuk is dat? Het is in de Emma, quiltwinkel in de Emmastraat in Alphen en als ik dan ga hoop ik dat het pakket voor juni klaarligt.

In mijn paleis heb ik nieuwe verlichting! Heel fijn helder licht.
Het ziet er nog mooier uit ook!

Dan heb ik ook nog een hele stapel zakdoeken geborduurd voor een bruiloft. Het schijnt tegenwoordig erbij te horen, dat iedereen met zakdoekjes gaat zwaaien op een bepaald moment...
Ze mag er zelf nog even een boutje overheen halen.

Nu ga ik nog een paar blokjes maken om te borduren van de Splendid Sampler QAL. Niet voor vanavond op de bank, want dan ga ik met man en meiden naar Bruce Springsteen! Joehoe, ik heb er zin an!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten