donderdag 7 april 2016

TBT en samenwerken met oudste dochter!

Gisteren en vandaag druk bezig geweest met de 365 challenge. Ik heb eerst het middendeel veranderd zodat de randstukken beter passen bij dat midden. Kijk even mee.
Zoek de verschillen. Onder is hoe het was...
Het was even gedoe met uithalen maar het is zeker de moeite waard. Ik zie nu ook dat ik veel netter ben gaan werken.
Wel fijn dat mijn werk er nu echt beter uitziet. Ik heb twee hoekblokken gemaakt en die zien er heel strak uit.
En ik begrijp ook hoe een blok in elkaar zit. Eerder had ik geen idee en maakte daardoor vaak stomme fouten tijdens het in elkaar zetten.
Nee, ik ben vandaag niet de lolligste thuis, ik weet het maar mijn huidje werkt weer niet zo mee.
Blij word ik dan van mijn lieve man en oudste dochter (jongste vast ook, maar die heb ik vandaag nog niet gezien). Manlief kwam vanmorgen even bij me kijken of alles goed ging en dochterlief kwam met een stapel t-shirts bij me.
Ze heeft wat leuks bedacht en wil dat samen met mij uitvoeren. Ik kan er nu nog even niks over zeggen, maar het zou best heel leuk kunnen worden!
Ik heb haar ook nog even blij gemaakt met een dekbedhoes die nu wel past.
Zo, dat is lang geleden dat ik mijn lockmachine gebruikt heb. Maar hij doet het nog prima. Handig deze Bernina waarmee je hele brede naden (1 cm) kunt locken.

Hieronder een bericht over mijn net geopende webshop en  waar ik verder nog mee bezig was. Dat jurkje voor jongste dochter is trouwens destijds superleuk geworden.

*******************************************************************************

Blij met Hieke (11 april 2012)

Een tijdje geleden heb ik een grafische vormgeefster/webdesigner gevonden om mijn shoppie een beetje leuker te maken,   Hieke van  Te Kiek. Na wat heen en weer gemail stuurde ze vanavond een opzetje voor mijn logo. Ik ben helemaal blij want ze heeft precies gemaakt wat ik wil. Hier en daar misschien nog wat bijschaven, maar het sfeertje is helemaal goed!
Ik weet niet of ik 'm al mag laten zien, dus dat komt nog wel.

Nu nog even wat voor leuks ik allemaal gemaakt en gekocht heb (en ook nog wat verkocht,haha).

Deze tas voor iemand die de andere tas had gezien die ik voor Lieve Lien had gemaakt. Wel handig, misschien moet ik er voor mezelf ook eentje maken en zo reclame lopen voor mezelf.

 Voor mijn lieve nichtje een slabbetje gemaakt naar een patroon van een bestaande. Die was van nare polyester gemaakt (dat blauwe spul hier op de foto) Dat irriteerde behoorlijk bij haar kin dus tante gaat aan de slag en naait een zacht slab met die nare stof (die wel waterdicht is) aan de binnenkant.
Deze week kwamen ook de stofjes binnen voor dochters' ontwerp. Helemaal goede kleuren. Gelukkig snapt ze wel dat we nog even wachten met maken tot het weer wat beter is.
Er kwam ook 3 meter blauwe canvas binnen voor een schort voor lieve schoonvader. Ja, hij is groot.

Vanmorgen met lieve Marina naar het stoffenspektakel geweest. Nou ja, we hebben er over heen gelopen, wat gekocht en toen koffie gedronken.
Deze geweldige stoffen gevonden. Leuk voor tassen of kussens. Maar snel wat van maken en verkopen, want ik kan mijn kont niet meer keren in mijn fijne kamertje! Er liggen ook weer nieuwe postzakken, maar die liggen nu op de overloop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten