vrijdag 8 april 2016

Show and tell van de quiltdagen

Ooooh wat een beste buit heb ik gescoord op de Patchwork en quiltdagen in de Broodfabriek in Rijswijk! Het was weer heerlijk om daar te struinen langs de kramen vol met lapjes, linialen en allerlei andere zooi die je nodig kunt hebben om een mooie quilt te maken.
Sommige kramen liep ik meteen voorbij omdat daar dingen verkocht werden die ik helemaal niet mooi vind.
Ik had me voorgenomen om eerste een keer rond te lopen zonder iets te kopen en dan pas los te gaan. Is niet gelukt. Soms zie je iets dat je meteen moet hebben.
Hier komt het:
Heel veel blauwe en bruine lapjes want stel je voor dat ik niet genoeg heb voor mijn 365 challenge!
Maar ja, het was meestal 5 kopen 4 betalen dus wat doe je dan?
Dit soort stofjes heb ik al best veel, maar het blijft trekken. Ik weet ook al dat ik ze heus wel ga gebruiken, ooit.
Een scrap bag van Moda vanwege de leuke kleurtjes.
Aurifil garen in de aanbieding, altijd fijn. De liniaal die ervoor ligt is een 2 x 8 inch. Het liefst zou ik een 2,5 inch hebben zoals Jenny Doan van Missouri Star Quilt Company maar dit is een redelijk alternatief.
Ik moet nog even kijken of dit nou wel zo'n handige aankoop was, want ik heb nog geen idee hoe deze Bloc Loc Flying Geese liniaal werkt. Maar even een filmpje op YouTube kijken.

Dus al met al een hele leuke vangst.
Vandaag werkt mijn huid gelukkig meer mee dan gisteren. Lief dat mensen er naar gevraagd hebben!

Nu naar huis om me om te kleden. Ik ga vanavond met lieve Lien eten in Amsterdam bij The Hague Hotelschool eten. En wie studeert daar? Precies mijn grote zoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten