maandag 4 april 2016

Quilt af, nieuwe quilt om aan te beginnen

In mijn vorige bericht kun je mijn Vintage Girl in volle glorie zien hangen. Het heeft even geduurd maar het is gelukt, ze is prachtig.
Dan denk je even lucht te hebben, want ik had toen nog maar drie quilts waar ik actief mee bezig ben.
Maar afgelopen zaterdag mocht ik weer een blokje leren bij In de Emma voor mijn Log Cabin Adventure. Dit is het proefblokje
En zo ziet de echt er nu uit.(sorry kleuren zijn slecht maar het is een foto van een foto)
 En daar bleek dat ik me had opgegeven voor een BOM... In de winkel kreeg ik deel 1 in m'n handen gestopt met de mededeling dat ik dat heel goed kan maken.
Thuisgekomen snel bekeken. Het is wel een hele leuke:
Het is The Joys of life van Marie Suarez. De blokken kunnen normaal genaaid worden, maar zijn ook heel geschikt voor paper piecing! Hoi, daar houd ik zo van! (niet sarcastisch, ik vind het echt heel leuk om te doen).
Het is heel compleet met patroon en stofjes. Zo te zien zijn er genoeg lapjes en meer. Ik ga binnenkort gewoon lekker beginnen.

Klaar ben ik met de deken van de Lossen en vasten CAL van Facebook.
De foto is een beetje stom, maar ik heb hem thuis gemaakt met mijn  iPhone en toen bleek ik geen snoertje in de Beatrix te hebben om hem over te zetten op mijn computer. Maar ik wilde het dekentje toch graag laten zien. Gelukkig heb ik er nog eentje onder handen, want stel je voor dat ik thuis werkeloos op de bank zou moeten zitten, haha!

Bij de Leerlooier in Den Haag had ik een doos met koeienhuid stukjes besteld om te gebruiken voor een tas. Maar het zijn wel hele kleine stukjes en ze zien er een beetje vies uit. Ze stinken ook! Ik weet ff niet wat ik hier nou weer mee moet...
Tijd voor een kopje thee met een lekker koekje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten