zaterdag 16 april 2016

Lekker samen bezig.

Oudste dochter zorgt ervoor dat ik lekker kan machinaal borduren met al haar leuke ideeën!
Eerst al om leuke patches op t-shirts te borduren:
Dit zijn de proefjes die ik hiervoor gemaakt heb. Sommige mogen wat groter en sommige doe ik in een ander kleurtje. En als haar vriendinnen het leuk vinden, zullen deze plaatjes er heel anders uitzien. Die meiden willen allemaal hetzelfde maar dan wel anders!

Het andere idee dat ze had was een zwart spijkerjack onderborduren. We zijn met de achterkant begonnen:
Dochterlief is gek op Grease en Sandy is haar favoriete karakter in de film. Hoe leuk ins dit? Het was wel even puzzelen om de letters allemaal op een klein boogje te krijgen maar hier gold vooral:
Meten is weten!
Vorige week was ik echt niet blij met vriend Hus en dacht ik erover om hem in te ruilen voor de laatste Brother borduurmachine.
Ik denk dat hij dat opgevangen heeft, want hij borduurt als een zonnetje, haha.

Nog even een bedankje aan Susanne van quiltwinkel Margreet Otto voor het snelle opsturen van de stofjes die ik tekort kwam! Ik kan weer verder.
Ik ben gewoon reclame aan het maken, ik weet het. Maar ik ben gewoon dankbaar en blij als mensen meewerken.
Zo, nu weekend vieren. Vanavond lekker eten met lieve Yvon en haar man en morgen komt zoonlief thuis voor een hele week! Misschien toch maar wat boodschappen doen?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten