dinsdag 15 maart 2016

M'n vriend is terug!

Vandaag heb ik vriend Hus weer opgehaald bij Los Naaimachines. Wat heb ik hem gemist!
Zo gaat het altijd, als je machine er staat, heb je er geen plannen mee, maar owee als hij er niet meer is...

Ik wilde eigenlijk meteen mijn herringbone gaan doorquilten met de boventransportvoet, maar eerst heb ik voor lieve Pien gordijnen korter gemaakt. Ze heeft een nieuw huis en dan wil je dat natuurlijk zo snel mogelijk mooi maken.
Sinds lange tijd daarvoor mijn trouwe Bernina lockmachine weer eens gebruikt. Die doet het ook nog prima!

Het leek best veel, maar het was vrij snel gedaan. Toen ik bijna klaar was belde lieve man om te vragen of ik mee ging lunchen, hoe leuk!

Na de lunch snel het laatste gordijn gedaan en toen was het hoog tijd om de herringbone te quilten.
Het is heel veel draaien, maar het wordt echt heel mooi. Eerst wilde ik met wit doorquilten, maar ik heb gekozen voor een lichtgrijs. Dat staat heel mooi en past er goed bij.
Morgen ga ik hem afmaken en dan ook wat doen aan dit nieuwe project. Deze letters en deze lapjes moeten het worden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten