vrijdag 18 maart 2016

Alleen maar geborduurd

Ik bedacht me vandaag dat ik nog een goede toilettas nodig had voor Flims. Die kun je natuurlijk gewoon in de winkel kopen, maar het leek mij wel leuk om hem zelf te maken. Op YouTube staan zoveel filmpjes waarin het super makkelijk lijkt om zo'n tasje in elkaar te zetten. Dan moet ik dat toch ook kunnen?
iPad op de snijtafel en een stuk of vijf keer afkijken voordat ik doorhad dat het een heel simpel tasje zou worden. Mooi, dan kan ik nog wat quilten aan mijn Vintage Girl, dacht ik.

Nadat ik een leuk stofje had gevonden bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om daar iets op te borduren...

Op mijn gemak op zoek gegaan en eerst vond ik dit leuke label van Urban Threads.
Maar wat werd dat een lijdensweg! Vriend Hus was heel dwars en mijn draad bleef maar breken. Toen ander ondergaren en een instelling wat anders gezet en hè hè, het ging goed. Maar het was wel 4 uur verder!

Inmiddels had ik toen al een ander patroon gevonden, van Anita Goodesign.
Eigenlijk als ik eerlijk ben...
...vind ik die van Urban Threads leuker!
Ik heb hem er even op gelegd en ja, dit is leuker.
Maar ik ga m'n tasje gewoon gebruiken, het is maar voor een paar tubetjes en wat make-up!
Of ik maak er volgende week gewoon nog eentje en daar knal ik die leuke dan op.
Of ik ga volgende week alleen maar patchen en quilten.
Of ik ga woensdag lekker met m'n bitches naar Flims!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten