dinsdag 9 februari 2016

Zo verkoop je dus nooit wat!!!

Sinds een paar jaar heb ik een kleine webshop waar vooral mijn tassen en sleutelhangers staan. Leuk om te hebben, maar de laatste tijd was het wel heel stil in de shop.
Nu weet ik ook waarom: de bestelknop was op één of andere vage manier verdwenen!!
Snel er weer bij gezet en nu kan er weer verkocht worden.

Iets wat ik niet ga verkopen maar weggeven is deze Roodkapje.
Dit setje komt bij Stitch&zo vandaan.
Je begint met een paneel en uiteindelijk heb je een schattig setje.

Eerst alles uitknippen en aan elkaar zetten. Popje en wolf opgevuld. Rokje en cape genaaid, Zo leuk om te doen!
 Ik heb het dekentje iets meer doorgestikt dan aangegeven (ja, ik durf wel hoor) maar verder wilde ik niet veel veranderen.
Hij is voor mijn lieve nichtje en als je er van allerlei dingen aannaait die er ook weer af kunnen vallen en vervolgens ingeslikt kunnen worden, begrijp je vast waarom ik er geen toeters en bellen aan gemaakt heb.
Te lief, toch (zucht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten