donderdag 25 februari 2016

TBT en gekneusde rechterduim!

Gelukkig hadden we al behoorlijk wat geskied met z'n vieren, anders zou het wel heel jammer geweest zijn. Maar gistermiddag ben ik heel hard gevallen. Met de linkerstok ben ik op mijn rechterduim geklapt.
Veel pijn en de boel wordt langzaam maar zeker steeds dikker...
Ik kan niet veel doen, haken is een drama!
Vandaag gaan we dus maar lekker shoppen in Chur. Als ik het goed heb, is daar een hele mooie Bernina winkel.

TBT bericht deze week over een leuk project:

*********************************************************************************

Toeval bestaat niet! (25 augustus 2011)

Ik hou van lijstjes maken. Dat houdt me rustig in mijn hoofd en geeft me overzicht. Zo kan ik ook dingen beter onthouden.
Pas zat ik weer een lijstje te maken met dingen die ik nog eens wil maken. En bovenaan stond: Systeem voor machinenaalden. Dit betekent zo veel als een hoesje of mapje waarin al mijn machinenaalden kunnen. Tegenwoordig heb ik ze in een plastic doosje dat bijna uit elkaar valt.
Ben ik vorige week in de winkel (Los Naaimachines), vraagt mijn baas opeens of in een workshop wil voorbereiden waarin de dames een naaldenmapje maken!!!
Na me een slag in de rondte gezocht te hebben op internet, een boek besteld waar ik niks aan had, heb ik het gewoon maar geprobeerd. Ik had wel een voorbeeld, maar dat mocht niet uit elkaar...

Dit is het geworden:
De bovenkant, met een ouderwetse naaimachine. En zo ziet de binnenkant eruit:
Wel even kijken of al mijn naalden erin passen!

Meteen maar door met nog een workshop voorbereiding:
Cutwork techniek op vilt.
Dit is een work in progress, resultaat volgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten