vrijdag 12 februari 2016

Ik mis mijn Hus!!!

Deze week weer een haakproject tot een aardig einde gebracht. Het is weer zo'n gevalletje, het maken is leuker dan het eindresultaat:
Het is een grote omslagdoek en het was heerlijk om te haken. Het lijkt vrij ingewikkeld maar het was heel makkelijk omdat het patroon zich steeds herhaalde.
Van dichtbij nog een keer.
Nu heb ik nog maar twee dingen om te haken. Vanavond komt er weer een deel van mijn Facebookgroep Lossen en Vasten CAL online en in de vakantie over twee weken ga in verder met de Mix & match CAL.
Als ik erover nadenk, vind ik het heel leuk om met zulke dingen mee te doen. De 365 quilt challenge is ook al zo fijn:
Deze was van gisteren:
Altijd één hoekje dat niet mee wil doen...

Vandaag ook eindelijk een label aan de 'saaie' quilt genaaid.
Ik moest helemaal terug in mijn blog om te zoeken wanneer ik er ongeveer mee begonnen was!
Toen wilde ik voor mijn kleine Tumbler (begonnen  in juni vorig jaar!) ook een label maken.
Leuk, beetje te groot maar dan maak je de ringmaat gewoon wat groter. Oh, nee die ring zit niet bij mijn Brother VR. Alleen vriend Hus heeft heel veel ringmaten. Maar mijn vriend is er niet! Boehoe wat een narigheid. Ik mis hem echt.
Deze paneeltjes wilde ik ook zo graag afmaken op mijn Husqvarna...Maar ja.

Klaar ermee, ik ga weekend vieren. Morgen begint al goed met het Log Cabin adventure dat nog tot september duurt! Ik hou ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten