dinsdag 23 februari 2016

Goed voorbereid, niet!

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik lekker in Zwitserland in ons appartement. Na twee dagen heerlijk weer is het vandaag een druilerige dag met motregen en laaghangende bewolking.
Tot zover het weerbericht...
Op vakantie neem ik meestal iets te haken mee aangezien ik geen naaimachine hier heb. Dat lijkt me net een stap te ver in mijn creatieve waanzin.
Dus via Facebook ingehaakt (woordspeling) met de mix & match CAL.
Thuis vast een stukje gehaakt om te zien of ik het garen wel leuk vond. Het is Soft fun Denim van Scheepjes.
Dat zag er best leuk uit dus de hele deken wordt één kleur.
Bij de Echtstudio een stuk of zes bollen gehaald zodat ik hier lekker kan haken.
Zo jammer dat ik er vanochtend achter kwam dat ik dus geen bolletjes in de koffer heb gestopt!

Gelukkig was lieve Ilse er afgelopen dagen, want zij ging vanmorgen naar huis en heeft eenboek voor me achter gelaten. Dat inmiddels uit is...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten