donderdag 14 januari 2016

TBT en weer een allegaartje (ik hou ervan)

Lieve Lique kwam vandaag even langs in mijn paleisje en moest lachen om alle projecten waar ik mee bezig ben. Tja, het zijn er wel wat als ik om me heen kijk:
Hier een mislukte poging om een sleutelhanger te digitaliseren. Het is niet te geloven, hoe simpel is het? Maar mij lukt het niet. Ik koop die stomme patronen wel.
Vandaag eindelijk een quilt die er al heel lang ligt, gesandwiched. Moest mijn eigen tutorial even nakijken om te zien hoe dat ook al weer ging.
Omdat ik nog meer quilts gesandwiched heb en verder niks, raak ik aardig door mijn veiligheidsspelden heen...
De vintage girl moet echt binnenkort gebeuren:
Ik zal hem nog een keer laten zien want ik heb 'm in oktober al in elkaar gezet
Hee, maar ik heb er inmiddels wel nog een border omheen gezet. Kan die foto ff niet vinden. Van mezelf mag ik pas weer wat over deze quilt laten weten als hij klaar is.
Gisteren en vandaag heel veel vierkantjes gesneden en op de witte exemplaren lijntjes getekend. Nu kan ik achter elkaar deze lapjes aan elkaar naaien. Lekker doorgaan!

Ik heb ook nog wat lapjes binnen die ik bij Noeks besteld had. En ergens anders  D-ringen, die per twee verpakt binnenkomen, why?
Joepie, ik krijg net bericht van Bookdepository dat de boeken van Bonnie K. Hunter over leaders and enders onderweg zijn! Kan niet wachten.


*********************************************************************************

Kweet niet wat ik moet quilten

Een paar jaar(!) geleden ben ik met een crazy quilt begonnen.Leuk modelletje uit een blad dat al niet mee bestaat...
Heel enthousiast begonnen met snijden en naaien. In elkaar gezet, helemaal leuk. Tijdens dat naaien had ik meestal Uitzending Gemist aanstaan op mijn pc. En wat keek ik dan? Boer zoekt vrouw en Wie is de Mol?
Detail van boer zoekt mol of...
Alle seizoenen gekeken, heerlijk. Dus een naam voor de quilt was al gauw gevonden:
(Ja, quilts geef je een naam, da's leuk en zegt iets over de quilt en haar maakster)
BOER ZOEKT MOL OF WIE IS DE VROUW?
Leek me best origineel.










Ik ben inmiddels door alle afleveringen heen maar die k..quilt is nog steeds niet af!
Ik weet niet meer wat ik er mee moet.
Hij moet nog veel meer doorgequilt worden, maar ik krijg geen inspiratie.
Hieronder zie je hem in volle, on-affe glorie.
Misschien krijg ik wel weer inspiratie als deze blog af is...

Ga maar weer een babyknuffel doekje maken.
Moet wel voorraad hebben als ik ze op Marktplaats zet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten