maandag 7 december 2015

Toch gevonden, hahahahaha

Deze morgen heb ik een mooie kerstbal van stof gemaakt. Via Shabbyfabrics op YouTube kun je het ook leren. Leuk resultaat, maar het maken is niet echt een feestje. Dat is dus precies het omgekeerde van hoe ik meestal mijn dingen maak. Maar nogmaals hij ziet er leuk uit en ik heb nog een piepschuim bal dus ik ga er gewoon nog één maken.
Tijdens het maken bedacht ik me opeens dat ik nog meer kerstspullen heb die ik vorig jaar gemaakt heb om te verkopen op een markt.
En wat denk je dat ik op de grond naast de tas met spullen vond? Kerstsokje nummer 15!!!!
Als je mij een beetje volgt weet je dat ik 24 kerstsokjes  heb gemaakt als een soort adventskalender. Want toen ik de lapjes daarvoor tevoorschijn haalde was ik nummer 15 kwijt. Maar het verloren schaap is weer thuis. Ik heb zo gelachen toen ik hem van de grond afviste.
En dit heb ik dus nog over om mijn paleis gezellig mee te maken. Ik mis nog wel een paar kersthangers van vilt...
Kijk hoe leuk mijn kerstsokjes bij elkaar hangen. En dan is het in het echt nog leuker dan op de foto. Ik hou zo van kerst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten