donderdag 3 december 2015

Geen schrijfinspiratie

Van alles gedaan, deze week maar geen zin om erover te schrijven, raar hoor. Maar ik had echt geen inspiratie om een goed verhaal te maken van alles wat ik de afgelopen dagen heb gemaakt en gekregen.

Kijk maar mee:

Een biasbandje langs kerstvlaggetjes gezet met behulp van dat handige Purple Thang. Het resultaat is netjes maar hobbelig. Het zal wel met twee keer rekkende stof te maken hebben, maar ik vind het best. De slinger hangt en het is bijna kerst...
Aan die lelijke verwarmingsbuizen kun je dus wel heel leuk dingen hangen!
 Verdorie niks meer te haken! Dekentje voor lieve Pien is klaar en deze sjaal ook. Was heel leuk om te doen en ik ga het nog eens proberen. Ik denk niet dat ik hem ooit zal dragen, maar zoals ik heel vaak zeg: Het maken is leuker dan het resultaat!
Wel mooi, die kleuren samen.
Net zo als de kleurtjes van het dekentje.
Eindelijk is m'n Santa setje klaar. Ik vond het patroon gelukkig toch nog ergens en kon ik meneer en mevrouw afmaken. Ze zijn zo schattig samen en ze staan eigenlijk erg leuk zo in het raam. Ik denk dat ze maar in mijn paleisje kerst mogen vieren.
Dat was dus om een bruggetje te maken naar de indeling van m'n paleis. Ik heb een tafel voor het raam gezet om ruimte te maken voor:
De nieuwe Brother VR. Met deze machine kun je borduren maar ook uit de vrije hand quilten! Hoe fijn is dat? mooi kerstcadeautje toch? Ik ben er helemaal blij mee.
Elke dag oefenen op een afgekeurde quilt.
Deze heb ik dan weer op vriend Hus in the hoop geborduurd, een schattig huisje dat ook kerst mag vieren in de Beatrix. Gek, dat ik zulke dingen echt niet in mijn huis wil hebben!
Nog meer in de categorie, zo leuk om te maken, maar wat moet je er mee????
Deze is voor lieve Marina, omdat ze zo van VW busjes houdt...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten