woensdag 18 november 2015

Stom, had ik maar eerder dingen moeten afmaken.

Vandaag met gezonde tegenzin de kerst laarzen afgemaakt. Voor het eerst sinds tijden weer eens mijn kleine Brother 2100 gebruikt.
Dit is een borduur/naaimachine en er zitten best wat leuke steken op. Dus lekker aan de gang.
Ook nog met mijn hotfix gebruikt, want bij kerst horen glimmers.
Deze machine is zo goed, dat ik niet eens een metallic naald hoefde te gebruiken. Spanning blijft goed, het garen splijt niet, gewoon goed. En dat voor een machine van minstens 10 jaar oud!
Deze  kerstlaarzen hebben bijna een jaar op de plank gelegen om afgemaakt te worden Blijkbaar te lang want ik ben verdorie 15 december kwijt!! Nu is het geen geheel meer en dat is jammer. Want zo leuk vond ik het nou ook weer niet om die laarzen te maken. En dan zijn er ook nog die labels die erbij horen...
Ik baal hier echt van, hoe kan zoiets nou weg zijn? Even diep zuchten en weer door.

Door met sterretjes van vilt voor mijn Scandinavian Christmas Quilt. Het is de bedoeling dat je die sterretjes met de hand borduurt, maar daar blijk ik dus niet zo goed in te zijn. En sterretjes knippen uit de vrije hand kan ik helemaal niet! Gelukkig heb ik genoeg vilt in huis want anders moest ik voor een paar kleine sterretjes een heel vel gaan kopen, zo vaak heb ik verkeerd geknipt. Zo lastig als je geen technisch inzicht hebt.
Toevallig is dit ook een Brother machine. Blijkbaar maken ze daar goede machines. Deze scan 'n cut is wel een heel fijn apparaat. Kijk eens wat een mooie kleine sterretjes! Bedankt Brother voor de goede service.

Over service gesproken. In een vorige post heb ik over  het boekje '318 patchwork patterns' van Kumiko Fujita verteld. Het duurde best lang voordat ik dit boekje in huis had. De klantenservice van Bookdepository beloofde toen nog een boek te sturen in de hoop dat dit wel aan zou komen. En gisteravond kwam er een tweede exemplaar in de bus. Meteen vanmorgen gemaild en ik hoef het tweede boekje niet eens terug te sturen! Wat een service! Bedankt Bookdepository.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten