vrijdag 27 november 2015

Show en tell van de Handwerk en quilt dagen

Vandaag met lieve Angelique naar Nieuwegein gereden voor de Handwerk en Quilt dagen. Een jaarlijks festijn (voor ons dan) waar we likkebaardend rond lopen.
Een hal vol met lapjes, en handige hebbedingen voor onze quilthobby.
En dit is waar ik helemaal gelukkig van ben geworden:
Het gaat om de pen, niet om het zakje eronder, dat is van papier. Dit is een pen van Clover met witte inkt die verdwijnt onder de strijkbout. Heel handig!
Een paar meter theezakjes papier om aan het paperpiecen te gaan. Nog meer naalden die misschien nog fijner werken en leuke kleine kerstkraaltjes. Ik ga er hiervan een paar gebruiken in mijn Scandinavian Christmas Quilt.
Fijne Aurifil katoen. Die lichte kleuren komen altijd van pas en die 2 roze klossen kan ik wellicht voor mijn Pervalong gebruiken.
 Een schattig setje van lieve stofjes. Ik weet echt niet of ik er ooit iets mee ga maken, maar het was te leuk om niet mee te nemen.
 Gewoon allemaal leuk en dus van alles een fat quarter. Stel je voor dat ik een keer misgrijp...
.Dit knopenstofje heb ik al in het roze, of is het rose? Anyway, wie weet wordt dit wel eens een leuk project. En dan ook echte knopen erbij gebruiken. Het kan allemaal, hoe fijn!
Dit was zo leuk. Bij een kraam een charm pack gekocht voor maar € 8,00. Er stond niet op van welke fabrikant of hoe de set heette maar ik vond hem mooi. Een paar kramen verder vind ik gewoon heel veel van deze stof aan de meter! Rondom de kleine lapjes zie je de mooie bruine waar ik op viel, een lichte variant daarvan, lieve bloemetjes en een mooi geel stofje. Dit gaat echt iets moois worden

Ooit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten