zaterdag 17 oktober 2015

Zelfs de achterkant is gaaf!

Gisteren heerlijk samen met lieve Angelique geknutseld. We hebben voor ons gevoel niet veel gedaan want we begonnen pas laat doordat er allemaal lieve mensen langs kwamen. De liefste daarvan is toch mijn eigen man die zomaar met een mooie bos bloemen aankwam!
Omdat ik nu heel veel in mijn paleisje zit vond hij dat het daar ook gezellig moet zijn met bloemen, hoe lief is dat?!

Toen we dan eindelijk op gang waren hebben we erg moeten lachen om elkaar, want het wilde niet zo erg. Ik was bezig met lapjes snijden voor de laatste ronde van de pervalong. En het was maar heel erg de vraag of ik stof genoeg zou hebben. Dat is niet echt lekker snijden.
Het midden en de eerste rand zitten in en aan elkaar en het ziet er zelfs aan de achterkant superleuk uit.
Dit is het midden.
Hier zit de eerste rand eromheen.
En dit is de achterkant. De papiertjes van het midden heb ik er al af gehaald, dat maakt het nog mooier na het strijken. En wat scheelt het als je strijkspray gebruikt! Daar wordt het echt mooi glad van.
Nu mag ik de buitenste rand nog in elkaar gaan zetten. Duimen dat ik niet te zeikerig heb gesneden anders kan ik weer naar Het Quilterspalet voor meer stof. Op zich geen straf...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten