donderdag 1 oktober 2015

Nieuwe camera maakt mooie foto's

Dochterslief hebben allebei een youtube kanaal (oudste dochter vlogt dagelijks over haar leven en jongste dochter gooit er wat op als ze zin heeft). Dat vloggen moet natuurlijk wel scherp zijn en dus kocht oudste dochter een nieuwe camera. En wie mag dan de afdankertjes overnemen? Precies!
Maar ik ben er wel blij mee want de foto's zijn veel scherper dan die met mijn oude kleine Canon.
Dit is een roze Nikon 1.

De eerste foto die ik ermee maakte is van een lief tasje dat ik voor oudste dochter maakte. Uiteraard in het zwart, dat is haar favoriete kleur.

Was zo leuk en snel om dit tasje te maken! Die ga ik nog eens in het leer en tafelzeil maken. En beetje andere maten uitproberen. Misschien wel op de webshop zetten!


Binnenin een kleine liefdesverklaring voor het lieve kind.


Vrijdagochtend kwam lieve Ingrid in mijn paleisje kijken. We hebben vroeger samen bij Los Naaimachines gewerkt. Ze is ook heel creatief met stof en nam deze mooie zelfgemaakte tissue doos mee! Zo lief!


Op advies van Ingrid kwam ik op de website van Herbert Textil. Daar verkopen ze mooie katoen en deze drie lapjes vond ik daar.


Die witte komt waarschijnlijk achter mijn vintage girl. En met die andere ga ik vast nog wel iets leuks doen. Misschien handig als achterstof.

Er zit wel een voordeel aan als je voor een begrafenis naar Engeland moet, ze hebben daar hele leuke quiltbladen. Wel een beetje duur maar wel goedkoper dan in Nederland. Ik kocht een keer een uitgave van dit magazine in Nederland voor € 11,00!!!



Bij Intratuin in de aanbieding een mooie Rivièra Maison houten mand gescoord. Daar passen mijn lapjes voor het log cabin avontuur precies in.


Ik geloof niet dat mijn foto's er nou veel beter op staan, maar wat maakt het ook uit. Zij blij, ik blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten