woensdag 7 oktober 2015

Lekker geshopt en ernstige twijfels

Gisteren ben ik naar Den Haag gereden om stof te kopen voor de Pervalong quilt. Ik heb al eerder bij het Quilterspalet dingen online gekocht, maar ik wilde de kleuren voor deze quilt in het echt zien.
Ik denk dat deze combi een hele aparte quilt wordt.

Heerlijk lopen neuzen in de winkel en nog meer moois gevonden (uiteraard!)
Dit is een pakketje met heerlijk zachte flanel. En de kleuren zijn in het echt nog veel mooier. Ik denk dat dit een lekker zacht kussen wordt.
Meteen ook maar stof meegenomen voor een quilt die ik al jaren mooi vind. Een hele simpele chevron in wit en grijs.
Een heel leuk pakketje met 2,5 inch vierkantjes. Daar ga ik een heel leuk ding mee doen. In plaats van een quilt ga ik één blok over een canvas trekken en dan aan de muur hangen. Binnenkort in dit theater!
Drie klosjes Aurifil: die groene zal ik wel eens gebruiken voor wat kerstigs, die bruine is eindelijk de goede kleur voor m'n Scandinavian Christmas quilt. Ik had dus al verschillende bruinen besteld maar telkens was het niet de juiste kleur om te appliceren. En die roze kan ik gebruiken om de Pervalong door te quilten (ja, met de hand!).
En ook nog een hele fijne (letterlijk) friction pen. Hij is net zo dun als een vulpotlood, zo fijn.

En dan zal ik mijn ernstige twijfels met jullie delen: Ik was van plan om mijn tutorials op YouTube te zetten. En daar heb ik vandaag weer voor geoefend. Ik heb een handig design board gemaakt zoals bedacht door Lori Holt en net gedaan alsof ik het voor een camera deed.
Ik geloof niet dat ik  geschikt voor ben om voor de camera te staan. Ik vind het moeilijk om in de camera te praten als ik sowieso weet wat ik moet zeggen! Dus nog maar even wachten op een bewegende Iyv, haha.
Die borden zijn trouwens wel aardig gelukt en superhandig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten