dinsdag 15 september 2015

Zoveel nooit meer...

En dan zit ik dan in mijn paleisje en ik voel me leeg en zonder inspiratie. Het liefst zou ik thuis op de bank zitten en naar stomme series kijken op Netflix. Maar zij, m'n allerliefste, zou willen dat ik iets nuttigs ga doen. Iets moois maken, want dat kan ik zo goed volgens haar.
Nu ze er niet meer is voelt het gek om nog wat te maken, want ik kan het toch niet meer aan haar laten zien. Of misschien toch wel. Altijd heb ik geloofd dat m'n vader over m'n schouder meekijkt met me. Waarom zouden ze dat nu niet samen doen?
Diep ademhalen en doorgaan, mooie dingen maken...


Neeltje van Vliet 8 mei 1938 - 4 september 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten