maandag 24 augustus 2015

Freezerpaper op de lichtbak

Vandaag even tijd om in mijn paleisje te zijn. Zo fijn weer even. Het is een best hectische tijd, met een zieke moeder, een zoon die het huis uit is gegaan en dochters die weer naar school gaan.
Ik had geen inspiratie om mijn quilts door te quilten dus ben ik begonnen met het knippen van stukjes voor mijn Scandinavian Christmas quilt.


 Daarvoor heb ik met mijn lichtbak patroontjes overgetrokken op freezerpaper.

Mijn lichtbak is gewoon een wijnkistje met een glasplaat erop en een tl-balkje erin. Werkt als een tierelier!


De stukjes heb ik op de stof gestreken en rondom uitgeknipt. 


En dan is dit het idee. Ik zie nu dat mijn rendieren natuurlijk weer de andere kant opkijken! Nou ja, lekker belangrijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten