maandag 22 juni 2015

Vervolg op nadenverhaal

Ik kon het niet laten om het toch nog eens te proberen. Ik was zoooo boos over de nadentest van de vorige keer!
Dus nog een keer geprobeerd met 1,5" stroken. Dan is dit de uitkomst:


Dit is de combinatie die bij mijn Husqvarna zit. Een rechtsteekplaat en een speciale voet. Geeft dus niet het gewenste resultaat.

Als ik op mijn Hus gewoon op 1/4" steek zet komt er heel iets anders uit.
















































Dan krijg je dus gewoon wat je wilt!

Door met Bernina. Dit merk staat bekend om zijn Zwitserse precisie...


Een speciale voet op de machine. En vervolgens lijkt het nergens op!


En als laatste nogmaals de Singer Featherweight met speciale voet.


Ik wist het wel, mijn kleine vriend laat met niet in de steek!


Op de foto lijkt het niet zo maar het is perfect gelukt. 
Gelukkig, mijn vertrouwen in mijn machines is weer een beetje hersteld.
Nu weer aan de gang. Ik ga wat moois maken met foundation piecing. Heb ik die stomme voeten helemaal niet nodig, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten