dinsdag 21 april 2015

We hebben de foto's nog

Het is gewoon al weer drie weken geleden dat ik wat gepost heb! En ik weet echt niet meer wat ik allemaal in die weken heb gedaan, maar gelukkig hebben we de foto's nog.
Ik weet zeker dat ik met lieve Angelique naar Rijswijk geweest ben naar de quiltbeurs. Dat was uiteraard heel gezellig, maar het lapje waar ik voor ging kon ik niet vinden. Wel een leuk pakket gekocht om een quilt te maken.
Het is een quilt met ruiten en driehoeken. Ik heb vast wat vormpjes neergelegd. Wat ben ik daarom blij met mijn scan 'n cut. Hij snijdt alle vormen keurig uit. De mat ziet er onderhand wel wat rot uit, maar dat komt goed.
Ik wilde ook een handig mandje op het toilet om mijn damesdingen in te doen. Geprobeerd om dat te maken met alleen tafelzeil maar dat ging niet zo lekker. Ik kreeg hem echt niet gekeerd en dan houd je dit over...
Gelukkig heb ik nog een paar lapjes liggen en toen een uitvoering met stof gemaakt.
Hij staat al fijn handig te zijn.
En het leukste dat afgelopen weken is gebeurd is heeft heel veel concurrentie. Er zijn namelijk twee leukste dingen: Grote zoon is aangenomen op de Hogere Hotelschool in Amsterdam en ik heb een nieuwe Mini Cooper! Moeilijke keus toch?
 Hoe vet is hij? Met een ruim zonnedak en hij rijdt heerlijk! Hij is lager dan mijn vorige en eigenlijk is het een hele andere auto.
Ik weet ook wel hoe het komt dat ik geen tijd heb om te schrijven: het is bijna Koningsdag en met het Oranje Comité in het dorp zijn we druk bezig om daar een leuke dag van te maken.
Maar de grootste schuld treft het haken! Ik ben verslaafd aan haken en dan het liefst met  Gilmore girls op Netflix. Of heb ik dat al verteld? Afgelopen weken heb ik deze ribbeldeken gehaakt. Wat een heerlijk werk was dat. Hij is een paar keer uitgehaald en er zijn wat kleuren toegevoegd maar hij is goedgekeurd. En de volgende kan ik al weer beginnen voor zoonlief. Die wil wel een deken straks in Amsterdam.
 In de tussentijd ben ik ook nog aan CAL 2015 begonnen. Dat is ook heel leuk om te doen want elke toer is anders. De kleuren zijn best heftig voor mij maar ik vind hem leuk!
Geen idee hoe groot hij wordt en hoeveel weken er nog komen.
Nu ga ik mijn mooie moeder naar haar zuster brengen. Ze doet het zo goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten