woensdag 8 april 2015

Belofte maakt schuld

Mijn dochters zijn echt de liefste meisjes van de hele wereld. Nog steeds geloven ze dat mama alles kan maken en overal de beste in is! Haha, ze komen er vanzelf wel achter. Oudste dochter (bijna 16) wacht nog steeds tot laat in de avond totdat ik thuiskom zodat ik haar haar kan verven. Die lieve kussen en knuffels zijn dan zo lief.
Jongste dochter (12) vindt ook dat ik heel goed kan naaien en vraagt dus wel eens of ik iets voor haar wil maken. Aan kleding begin ik al lang niet meer, maar wat anders met een lapje wil ik nog wel eens doen.
We waren al heel lang geleden in de Ikea toen ze een leuk stofje zag om een bankje op haar kamer mee te bekleden. Tuurlijk beloofde ik meteen dat ik dat bankje wel even zou bekleden. Geen probleem, stukje schuimplastic halen en hup klaar!
Ik denk dat ik dit al meer dan een jaar geleden beloofd heb en vandaag heb ik eindelijk dat stomme schuimplastic gehaald en het bankje bekleed! Dit was het uitgangspunt...


Het duurde alleen nog even voordat de stof eromheen zat. Ik wilde nog een lekker roggebroodje met geitenkaas eten,
in de tussentijd was ik op de borduurmachine mijn Farmer's Wife aan het quilten,
Waarbij het sjabloon voor mij borduurring heel goed van pas kwam. De blokken zijn 15 x 15 inch en laat dat nou precies de maat te zijn van het sjabloon!

Nu alleen nog de driehoeken aan de rand borduren...
en toen was eindelijk het bankje klaar.

Best leuk geworden, wel mijn hele voorraad nietjes op, haha.

Kijk ook nog even naar hiernaar, mijn paleisje is nog mooier geworden. Fijne rolgordijnen voor de ramen aan de zonnige kant. Zo kan de zon nooit mijn lapjes meer verbleken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Insta is het nu

 Al heel lang heb ik hier niets meer gepost. De inspiratie om een heel verhaal te vertellen ontbreekt en het is best veel werk om een beetje...

populaire berichten